PACKAR

Idag har jag hängt i Frälsningsarméns kyrka och tittat på alla musikklassers genrep, var inte med eftersom jag inte kommer vara med på någon konsert, SISTA höstkonserten lixom,åhhhh :( hur som helst så kommer man alltid ihåg på sånnahär grejer varför man gör alla extragrejer som kommer med musikklass, svaret är att det inte finns något som är bättre än konserterna man gör, värt x 1000. Nu sitter jag iallafall och försöker packa, sååå inte min starka sida haha.. Försöker bara komma ihåg hela tiden vi åker. IMORGON. aaahhhhhh!!! Nu blev jag genast motiverad till att packa hihi, lots of things to do, ska sätta på party in the USA och hoppa runt lite hähä cya later not-traveling-to-USA-tomorrow-people

Haha kanske kommer sakna dehär lite, typ sista dagen. NEJ SKOJA KOMMER INTE SAKNA NÅGOT WOPWOP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0