NEWWWWW YORK!!!!

Och dååå var vi framme på hotellet efter en GALEN resa.. Vi klev upp runt fyra för att åka till Arlanda. Allt gick bra och snabbt där osv. men sen när vi skulle byta plan i Paris hade vi typ 10 minuter på oss att springa genom halva flygplatsen, sprang konstant i 10 minuter låter lame men det var typ hets x100000. Sen var vi på flyget som skulle sitta på i 8 timmar till USA. kan ju säga att det planet var gaaalet, jag är typ van vid noll benutrymme och sämsta kvalitén på filmer, om det änns finns film och då snackar jag om 10timmarsflygningar. Det här planet hade typ 10 radiokanaler, några skivor, flera spel som typ hänga gubben och såntdär, typ 50 filmer, flera av de går på bio i Sverige nu haha galet, några serier ja ni förstår.
Med ungefär en timme kvar så låg jag och sov och jag hade sol på min sida så det var ganska varmt och så blev det turbulens så jag var tvungen att sätta mig upp och då fick jag världens blodtrycksfall och sa till mamma att jag mådde illa och nästa jag kom ihåg var fem okända ansikten ståendes över mig och jag låg mitt i gången i flygplanet jag hade alltså svimmat, jo jag kan meddela att det var en anings pinsamt, plus att jag skakade som ett nyfött rådjur haha assåå åhh.. Ja så var det med det så resten av resan satt jag med en tants solfjäder och lekte Carola, fick dessutom solfjädern sen, love till tanten! Nu ligger vi på rummet och är räääätt trötta men ska snart fräscha till oss och dra och käka något, kanske shoppa hehe! TTYL Sverige

Där har vi alltså matsedeln haha jag tappade hakan när jag såg den..
& den första filmen jag såg BILAR 2 wopwop, har inte ens sett hela första haha..


Kommentarer
Postat av: Tessiboooi

jag är fan mer avundsjuk på bilar 2 än att du åker till USA!

2011-10-26 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0