LAST DAY IN NY

Jag har nu kommit på ett ord som beskriver NY i alla lägen. Extremt. Varje dag är extrem, lite mer än allt annat. Idag har varit galen somvanligt, kan ju börja med natten.. Runt fyra på natten lyckades Johanna slå till mig med sin armbåge eller något sånt och självklart prickade hon näsan som redan var öm så det rann blod som satan, fräsch början på dagen lixom. Efter frukost drog vi till Times Square och köpte biljetter till en musikal som hette något med How to succeed without doing anything eller något sånt och huvudskådespelaren var, håll i er, DANIEL RADCLIFF!!!! DANIEL RADCLIFF SOM SPELAR HARRY POTTER!!!! Förstå hur galna jag och Johanna blev!! Han var förövrigt grym på att sjunga och dansa! Heeeeelt galet var det.. DANIEL RADCLIFF!!!! okej så då fortsätter vi hmm juste det snöade idag, verkligen snöade. Mycket. Tyvärr blev det typ det värsta snö kan bli, grått slask, blööööö.. Vi hade även ett paraply som höll i typ 20 minuter, kvalité på fem dollars paraplyer! Har aldrig uppskattat en varm dusch lika mycket som jag gjorde idag, helt ärligt, obeskrivligt. Nu ska vi sova snart för vi måste upp rätt tidigt och åka till flygplatsen, FLORIDA TÅMARRÅÅÅWWW! Taggarååå, uppdaterar later. Blev inte överdrivet mycket bilder idag hehe hade inte så många hallelujah moments..

Scenen & mitt nya highscore på temple run haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0