DAY 2

Ouff vilka fantasifulla rubriker jag har.. Idag har typ varit humörsvängningarnas dag. Började med att käka frulle på Dunkin' donuts i gladiatorskor eftersom jag hade converse igår och de var hyfsat genomblöta, fashiooon!! Vi tog oss sen till empire stare building och kikade lite, strålande väder idag förövrigt bara kallt som in i Norden ( haha ni är i norden, inte jag, livet är bäääst ) efter det drog vi in på hemkära HM, som jag informerades om vara svenskt, vad man lär sig saker här.. Där köpte vi bland annat skor till mig, notera att tills dess hade jag gladiatorskor haha fick säkert några dra på munnen iallfall! När jag hade skor på fötterna och vi även hade införskaffat oss värsta pälsmössorna for vi vidare till central park och jag ville aldrig gå därifrån, man trodde inte att det var på Manhattan, så lugnt och mysigt, då hade jag min överlyckliga period på dagen, det var utmattande så när vi senare gick på upper easts fifth avenue och beklagade oss över alla kläder vi inte hade råd med var jag inte särskilt munter, kan ha göra med att vi inte åt lunch förns fyra hehe.. Oh well nu sitter vi på starbucks, igen.. Ska snart ta oss hem, då visar jag upp le shopping!

Om ni inte redan har reflekterat över det så kan jag ge er en hint om att under mitt glada humör åkte kameran fram, that's why there's no photos at fifth avenue haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0