..CONTINUED

En fortsättning på dagen, vi tog en kopp varm choklad som jag senare olyckligtvis råkade spilla ut när vi åkte tunnelbana.. På sätet.. (y) checkade in demonstrationerna, en kille hade en tröja på sig där det stod "we're the 99%", tog dock ingen bild, han var för cool, vill utbringa en skål till Hasse min soärare för han har lärt mig om varför de demonstrerar, skål till dig, you've got the moves like Jagger. Senare drog vi till FIFTH AVENUEEEE wopwop, jag och Hani var dock lite tjuriga på att Blair inte kom och hälsade, oskön typ som håller sig undan när pinglorna kommer och hälsar på lixom, så vi höll till på vickan's hemliga och sen tog vi en sån där gul bil hem. Ska måla naglarna och läsa the kiterunner nu mina damer och herrar så ni får inga bilder på det nyinköpta tonight, dock på de sköna 99% ( oskön Blair, oskön )..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0