OH HAPPY DAY

Nu är det sol sol sol sol sol!!! Allt jag kan önska mig har jag nu, så himla bra! Enda minuset idag är att jag håller på och läser Flyga drake jag börjar komma till slutat, ja ni som har läst den förstår säkert, jag gråter typ som ett litet barn haha.. Vi har nog inte planerat att göra något annat än att bara ligga och sola idag, kanske träna ikväll. Gud vad dethär är välbehövligt, när jag kommer tillbaka till skolan kommer jag vara Einstein, utan kunskapen. Fast då är ju Einstein mest en gubbe, nåväl hoppas faktiskt ni inte har det allt för dåligt hemma, men jag längtar inte hem, inte ett dugg, fasar mer inför hemkomsten..

Vi har det bra, vi här i Florida och vi vill inte komma hem.
Den som kan gissa vilken melodi texten passar in på får en krona


Kommentarer
Postat av: lina

vi har det bra, vi här bak i bussen, och vill ej va med om nån krock..

VAR DET RÄTT???

2011-11-03 @ 09:35:05
URL: http://linabergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0