FEM TIPS I NY

Jag vet iförsig bara vad jag tyckte var värt på hösten kan ju vara helt andra saker man vill göra andra årstider! Hursomhelst helst.

1. Planera. Har man bara fyra dagar som vi hade får man lixom ta grejer i samma veva och vi hann faktiskt riktigt mycket men samtidigt så blev vi helt slut på kvällen, men värt tycker jag, vi hann allt vi ville lixom!

2. Bra kläder/skor. Jag hade kanske inte de ultimata skorna med mig så jag vet av erfarenhet, ta inte bara med söndriga converse om ni inte planerar att köpa nya, kan vara vilket väder som helst såhär års! Men passa på att ta med kläderna du inte har haft tillfälle att använda hemma, inget är fel i NY!

3. Pengar. You'll need money säger jag bara..

4 Century 21, okej dethär varuhuset är helgalet. Alltså crazy helt enkelt. Det finns så mycket skit så man blir tokig men så finns det även fina fina fina märkeskläder till halva priset av originalpriset. Har man bara ork att gå igenom allt skit så är det fetingvärt. Halva priset lixom, seriously , man tvekar inte änns!

5. Central park, åhh jag kommer lovorda central park sålänge jag lever. Jag älskar det! Välj en solig dag och bara gå. Var på bra humör när ni går där för är ni på dåligt humör och får en dålig bild av central park kommer jag tvinga er gå dit igen och igen och igen tills ni älskar det. Helt underbart!

Ett grundläggande tips är kanske ÅK TILL NEW YORK! En stad man måste ha upplevt. Alla är verkligen supertrevliga och hjälpsamma, shoppingen är G A L E N & NY är helt enkelt NY. Jag vet iallafall att jag ska tillbaka!


Kommentarer
Postat av: gogi

när kommer du hem knasunge?!? :D

saknar dig! <3

2011-11-02 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0