SUMMERPLANS

Ååååh när jag kikade på min väns blogg om hur hon längtade till Gothia fick jag genast samma längtan. GOTHIA lixom, såhääääääääääääääääär freaking taggad! Halmstad, Gothia, Grekland.. Den här sommaren kommer bara bli bättre och bättre! www.jjosefinec.blogg.se GÅ IN PÅ HENNES BLOGG HÄR & KOLLA VILKA LAG VI MÖTER, TVÅ UTLÄNDSKA!

Runt 7 drog jag faktiskt till min fina vän Disa som jag inte har träffat på sjukt länge, huuuur kul?! Vi kollade film & hoppade studsmatta & sådär, så kul att träffa vänner som man inte träffat på länge. Guys jag råder er, tänker ni någon gång, fan hon/han var det länge sen jag träffade, ta upp kontakten med den. Roligare att träffa gamla vänner än att hitta nya!


cool lixom!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE CHRISTIANSSON ©

hihi söta du! har du länkat mig :D du är så fin vendeliiss fis <3



fan vad jag längar till gothia !

2011-07-01 @ 21:07:37
URL: http://jjosefinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0